Subject: FW: KOKS § 35 lg 31 majandustegevus ja osalemine juriidilistes isikutes/ piirangute tähtaeg
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 12 Aug 2024 14:21:09 +0300

From: Elis Johanson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 12, 2024 12:14 PM
To: Illimar Pärnamägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: KOKS § 35 lg 31 majandustegevus ja osalemine juriidilistes 
isikutes/ piirangute tähtaeg

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

oskate öelda, millal jõuate tagasisidet anda?

LugupidamisegaElis Johanson

jurist

GSM  <tel:+372%205332%206217> +372 5332 6217

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Elis Johanson
Sent: Wednesday, July 31, 2024 2:51 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: KOKS § 35 lg 31 majandustegevus ja osalemine juriidilistes 
isikutes/ piirangute tähtaeg

Tere ,

pöördun seoses KOKSi § 35 lõike 31 regulatsiooniga, mille kohaselt valla või 
linna valitseva mõju all oleva üksuse juhtorgani liikmeks ei või olla isik:

1) kelle süüline tegevus või tegevusetus on kaasa toonud isiku pankroti;
2) kelle süüline tegevus või tegevusetus on kaasa toonud juriidilisele 
isikule antud tegevusloa kehtetuks tunnistamise;
3) kellel on ärikeeld;
4) kelle süüline tegevus või tegevusetus on tekitanud kahju juriidilisele 
isikule;
5) keda on majandusalase, ametialase või varavastase kuriteo eest 
karistatud;
6) kellel on selle eraõigusliku juriidilise isikuga seotud olulised 
ärihuvid, mis väljenduvad muu hulgas olulise osaluse omamises selles 
juriidilises isikus väärtpaberituru seaduse § 9 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/vpts#para9>  tähenduses või kuulumises 
sellise äriühingu juhtorganisse, kes on selle eraõigusliku juriidilise isiku 
oluline kaupade müüja või ostja, teenuste osutaja või tellija.

Kui kaua KOKSi § 35 lõike 31 nimetatud piirangud kehtivad?

Paluksin võimalusel vastust hiljemalt esmaspäevaks.

LugupidamisegaElis Johanson

jurist

GSM  <tel:+372%205332%206217> +372 5332 6217

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee/>

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Henrik Trasberg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 31, 2024 2:44 PM
To: Elis Johanson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: KOKS § 35 lg 31 majandustegevus ja osalemine juriidilistes 
isikutes/ piirangute tähtaeg

Tere

Ma arvan, et selle küsimusega võiks pöörduda JuMi avaliku õiguse talituse 
juhataja Illimar Pärnamägi poole –

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel: 58507903

Parimaga

Henrik Trasberg

Uute tehnoloogiate ja digitaliseerimise õigusnõunik

Õiguspoliitika osakond

Justiitsministeerium

+372 5200197
 <http://www.just.ee/> www.just.ee

From: Elis Johanson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 31, 2024 1:25 PM
To: Henrik Trasberg < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: KOKS § 35 lg 31 majandustegevus ja osalemine juriidilistes 
isikutes/ piirangute tähtaeg

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

LugupidamisegaElis Johanson

jurist

GSM  <tel:+372%205332%206217> +372 5332 6217

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>